۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰

آیت الله سعیدی:

برداشت متفاوت از حاکمیت دینی، ریشه چالش های داخلی کشور است

برداشت متفاوت از حاکمیت دینی، ریشه چالش های داخلی کشور است

بجنورد- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به چالش های داخل کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، بیان کرد: ریشه تمامی این چالش ها برداشت متفاوت از حاکمیت دینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی سعیدی، در نشست بصیرت افزایی که با حضور بسیجیان و کارکنان سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد، هدف آمریکا از بهم ریختن منطقه، ایجاد جنگ و کشتار مسلمانان را مقابله با انقلاب اسلامی ایران، نجات رژیم صهیونیستی از سقوط، تسلط بر نفت و تسلط بر خیزش های مسلمانان و مردم آزادی خواه دانست و اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران بیشترین نقش را در منطقه در راستای مقابله با این امر دارد که بیشترین فشار بر روی سپاه پاسداران است.

وی مقابله با سه جریان اسلامی بدلی، همچون داعش و ... را از دیگر چالش های موجود خواند و بیان داشت: این جریان ها با هدف زیر سوال بردن اسلام ناب محمدی با تکیه بر ادبیات نبوی بوده که جمهوری اسلامی ایران منادی آن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به چالش های داخل کشور از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون، بیان کرد: ریشه تمامی این چالش ها برداشت متفاوت از حاکمیت دینی است.

آیت الله سعیدی افزود: آنچه گفتمان دینی را از گفتمان سکولار جدا می کند اصل ولایت فقیه و تبعیت محض از رهبری جامعه اسلامی است.

وی اظهار داشت: اصل ولایت فقیه، جامعیت و فراگیری دینی و باور به نقش مردم از دیگر شاخصه های اعتقادی مورد اختلاف این دو جریان است.

کد خبر 2570052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha